top of page

Idea

Support

Community

Idea
1/3
-V21-en_US.png)
BricsCAD-kunder bør bruke Bricsys-støtteportalen

Vedlikeholdskunder som bruker Hexagon Asset Lifecycle Intelligence (ALI) programvareprodukter mottar teknisk støtte via Smart Community .
Smart Community er Hexagon ALIs Customer Response Management System (CRMS) og er tilgjengelig over hele verden for alle kunder som kjøper vedlikehold i forbindelse med programvare enten direkte fra Hexagon ALI eller fra en av distributørpartnerne.
Hvis du har spørsmål eller problemer som ikke kan løses via Smart Community, vennligst send oss en e-post eller ring oss på +47 900 82 212.
Smart Community gir brukerne følgende fordeler:
• Støtte når du trenger det
• Støttesaksoppretting og fremdriftssporing
• Direkte chat-kommunikasjon med analytikere (når tilgjengelig)
• Intelligent søking på emner med hurtigfiltre
• Dashboards og rapporteringsfunksjoner
• Søkbar kunnskapsbase
• Tekniske tips
• Nedlastinger (servicepakker og "quickfixes")
• Kompatibilitetsmatrise
• Tidsplaner for produktutgivelse og utviklingsplaner
• Abonnementer (kunngjøringer om produktutgivelser)
• Produktdokumentasjon
• Støttefora
• Idéportal for innsending av forespørsler om programvareforbedring
• Tilgang til Hexagon University

Se brukerveiledningen for Smart Community for å forstå hvordan du sender inn en støttesak, når du trenger å stille et spørsmål eller hvis du opplever et problem med programvaren.

Se gjennomgangsveiledningen for å forstå hvordan du sender inn ideer (forespørsler om programvareforbedring) til Hexagon-programvareutvikling.
bottom of page